فاطمه

فاطمه خانم آیکونهای عاشقانه رو توی ادامه مطلب ببین

همش هم برا خودته



ادامه مطلب ...

عشق چیه؟

بچه ها چه کسی می دونه عشق چیه؟


ادامه مطلب ...

شرایط دشوار ازدواج پسرها -- دخترها ، پدر ها و مادرها بخوانند



 

 

قبل از اینکه مطلب رو مطالعه بفرمائید لازم  است به استحضاربرسد متن ذیل با توجه به آنکه عموم را مخاطب قرار داده به صورت عامیانه نگارش شده که این اقدام در جهت هرچه محسوس تر شدت محتوای مقاله است ، از آنجا که جنسیت من مشخص است  ممکن است با خواندن چند خط اول مطلب ، اینگونه برداشت شود که مطلب یکطرفه است ،  اما کمی بیشتر وقت صرف کنید و مطلب را تا پایان بخوانید تا بهتر بتوانید قضاوت کنید و متوجه منظور این حقیر شوید .



ادامه مطلب ...

ورای عشق

غم هایمان را با هم شریک شدیم .

شادیهایمان را به هم هدیه دادیم .

دست در دست هم دادیم و از مشکلات گذر کردیم .

تکیه گاه هم شدیم ، با هم گریستیم ، با هم خندیدیم .

این چه حسیست در وجود من و تو ؟

این چه زنجیریست در دستان من و تو ؟

این عشق نیست . ورای عشق است .

براستی ورای عشق چه نام دارد ؟

آری ، حتی عشق هم به ما حسودی میکند ...!



بخوان...

دوستت دارم را بر من تکرار کن ،

در دستانم بریز ،

روی سرم بپاش ،

همچون نیلوفران آبی .

قلبم را از عشق لبریز کن ،

عشق را با من آشنا کن ،

عشق را با من آشتی ده ،

عشق را در جام شرابم بریز ،

عشق را به خوردم بده  ،

عشق را در قلبم مزین کن .

بگذار دیگران از تماشایش به حسرت بنشینند ...



واژه عشق

عشق در دفترم ، واژه ای سرد و بی معنا بود .

واژه ای بی احساس ، همچون واژگان دیگر .

واژه ای همچون "بود " ، همچون "است " .

و تو آمدی ، با مداد رنگی قلبت عشق را حس دادی ، عشق را رنگ دادی ،

عشق را گرما بخشیدی .

و حالا ، عشق یک معناست .

همچون واژه "مادر" ، همچون واژه " بابا" .

عشق در دفتر من ، رنگ توست .

و اکنون عشق در دفتر من ، زیبا " هست " .

همچون جمله «خدا مهربان "هست" . نه " است " . »